2014年2月15日 星期六

HAPPY M0MENT

早上起來為HusB準備我的拿手早餐!
又係熱香餅呀!
因為無晒雞蛋…
所以想煎隻蛋都煎唔到!
唯有下星期先再準備另一款早餐!音譜

食飽飽休息左一陣~
HusB出發去元朗匯合細佬買今晚打邊爐既火鍋材料!
而我就相約左家人去名苑飲茶~
今個星期無返屋企見DADDY & MAMI…
所以要一起去飲茶先得!
今日點了灌湯餃!


食飽飽點家再次挑戰醉雞翼!
然後就同RUBI一起出發到錦繡~
天氣咁凍真係好啱打邊爐呀!
我又可以同JAVAN玩了~ニコニコ
昨日回家後同JAVAN講過今日入去錦繡同佢玩~
今日佢就不停問伯娘黎未喇!掛住伯娘~鐘意伯娘!
真係心都甜晒呀!開心死我~恋の矢

上星期來我家DADDY摺左兩隻紙船仔俾JAVAN~
佢仲KEEP住左~等緊我來既期間仲叫爺爺在船上寫"伯娘"~
叫伯娘船呀!真係可愛~ラブラブ


晚餐打邊爐~正呀!
有好多肥牛又有好多海鮮!好味呀!
大家仲陪JAVAN一起睇M0NSTER UNIVERSITY先走呢~
愉快的一天!ラブラブ

沒有留言:

張貼留言