2014年2月16日 星期日

住家飯

今晚又到我大顯身手既時候喇!
叫左RUBI來晚飯~
所以就整一個我又喜歡佢又喜歡⋯送飯一流既菜式!
四點左右去街市買餸…
突然感到…以往從來唔會做既野依家經常都會做…
真係好似長大了!アップ

HusB去做GYM…
我在家準備晚餐~
今晚會有芥蘭…醉雞翼同埋粟米薯仔豬肉粒!

粟米薯仔豬肉粒
哩個餸小時候已經成日會食到~用來送飯真係唔錯!
係MAMI既一個外國朋友教她的!
第一次嘗試後~我跟RUBI都已經愛上!
或者我地都太喜歡食薯仔同粟米了…

材料:
免治豬肉 $20
薯仔 兩個
地門粟米 一盒

先用糖,鹽,生抽,油,麻油醃免治豬肉⋯
洗乾淨著仔去皮切粒!
首先落油燒紅鑊加薯仔炒焗至林身盛起備用~
之後就到免治豬肉落鑊炒熟~再加入粟米炒一炒~

然後再加返薯仔落鑊兜一兜~上碟!
就係咁簡單!



RUBI還帶來MAMI的愛心靚湯!好味呀~感到好幸福!ラブラブ

沒有留言:

張貼留言