2014年2月8日 星期六

GATHERING

大日子後整整一個多月都沒有GATHERING了…
一月之星既生日飯因為大家就唔到時間…
所以就約左新年後見面!
連同埋二月之星一起慶祝~
我可以派利是俾我班姊妹們了~
今次我地揀左IFC既GREYH0UND CAFE食LUNCH!

因為我既大意…令到RUBI要早起將所需既野拎來給我!
HusB在地鐵站跟她交收後就出發跟家人飲茶了~
而我就在家準備早餐來招呼RUBI喇!
就係PANCAKE了~
經過幾次努力後~我習慣了用電磁爐了!
能夠同RUBI一起嘆早餐飲咖啡~真好!

今次仲有香蕉做餡料~正!

食飽飽睇日本綜藝節目<<全員整人中>>
真係笑到爆咀!真係好介紹!
好好笑既整估節目~

之後就出發去中環食LUNCH了~
咁耐無見真係雞啄唔斷!
哩度既野食整體來說都唔錯~

但碟頭真係比較細!
好似食勁都唔夠飽!

之後大家就一起上來我新居大團拜!
鬧新居!好開心~
仲一起玩盲公骰!
今日運氣真不錯~有50蚊進賬!
大贏家係IBE!有250蚊呀!手氣真好~
IBE準備咁多份日本手信俾大家人人有份~抵你係大贏家!

沒有留言:

張貼留言