2014年2月8日 星期六

GATHERING

大家在我家玩到六點鐘左右就離開了~
因為我跟RUBI仲有下場!
約左SILVIA在CWB茶木晚飯!

6:30上到去…
嘩…人多到不得了!我地等到7:15先入座!
同樣地一見面就雞啄唔斷~
一邊食一邊傾…坐到10:30先走~
哩間食肆我第二次幫襯~
的確唔錯!啲野食好好味呀~音譜
叫左個辣牛肉面,煙肉炒椰菜,蠔餅~
當然就唔少得我地既主菜!
亦是我地揀哩度既原因~就係甜品了!お団子

舊朱古力磚唔講得笑…係好飽肚呀!
但好味道!唔再理會肥哩個字了~

今日真係好充實…
不停地食食食…
仲可以同朋友聚一聚真係好開心~ドキドキ

沒有留言:

張貼留言