2015年5月28日 星期四

英西之旅 - 巴塞+倫敦篇 DAY 7

今日行程相當緊密!
因為昨日勞動節既關係所有店舖都休息完全無得俾我去購物!
所以今日要在前往倫敦前作最後衝刺…

早上起來去左酒店附近食早餐!
同樣都係牛角包…好鬆軟好好味呀!
不過今次就飲CAPPUCCINO…
之後回酒店執齊行李準備CHECK-OUT!
索性帶埋佢地去名店做埋我要去做既事!
其實都真係嬲自己點解唔早啲決定買呢?
安排既SHOPPING DAY又無為意係假期休息…
搞到自己咁趕…同埋歐元哩兩日爆升返上去…
即係變相買貴野喇!

心頭好有太多了…但金錢真係有限!
所以這次我只買了一個手袋!是西班牙品牌LOEWE…
其實早就對AMAZONA有興趣!
亦是今次來這裡既嚢中物!
加上剛換了設計總監…哩個經典款式亦已停產!
難得來到西班牙就將佢帶回家!

其實仲有個BV好想買…但係貴得濟放棄了!
幫RUBI買左個BURBERRY…
店員說哩個新色剛出了一星期吧!


完成任務就直接搭返Aerobus去機場…
預早了三個多小時來都是因為怕會人多退稅要用好多時間!
但比預期少所以好快就完成!
海關也沒有要求看看我的戰利品就給我蓋印了!
由於都是GLOBAL BLUE退稅公司所要都是要在CHECK-IN後先可退回現金!

機場DUTY FREE唔係咁大…比較少野行!
幸好仲有間ZARA作最後既衝刺…
HusB買到件恤衫也買了一件風褸給老爺!
之後真係要離開了…
搭四點機去倫敦喇!


返到姑媽屋企都差不多七點…
最開心莫過於有煮家飯食喇!
其實西班牙料理係好食…
但每餐都食差唔多既野感覺有點膩!
甚至有兩晚我地都放棄食晚餐了!
食返啲港式既菜式真係好開心!
食飽出去散步去SUPERMARKET行下就回家休息了!
明日又有精彩節目了!

沒有留言:

張貼留言