2015年5月20日 星期三

英西之旅 - 巴塞篇 DAY 5

今日行程︰凱旋門 > 城堡公園 > 舊城區 > 格拉西亞大道

仲有兩日半時間留在巴塞…
我地決定左優閒遊!
所以都唔去郊邊地方…
任由自己訓到幾多點起身之後落街食早餐!
再優閒地周圍走…好自由自在!

首先今日第一站去左凱旋門!
藍天白雲真好!
心情都開心啲…

穿過哩度門沿住直路行會去到城堡公園!

其中又有街頭表演者!
不過並非將自己裝扮而係為小朋友帶來歡樂既吹波波玩意!


其實城堡公園沒什麼特別!

哩個水池係其中一個景點了…
水池上有一家五口既水鴨在暢泳!
好可愛!

於是我地繼續行下行下…
會見到動物園!

當然我地無入去參觀睇動物啦!
沿途上見到光秃秃既樹…
真係好似哈咾喂啲鬼樹呢!


繼續行下行下在火車站附近見到有人拍戲!
不過我梗係唔識佢地啦…


之後行返去海邊就見到哩個建築物!
就係郵局喇!可以去寄名信片了!

其實周街都會見到郵筒!
我唔敢亂把名信片放入去係因為…
只怪自己心急沒有刨下BLOG就去買郵票!
在聖家堂地鐵站內有一間商店!
門外仲有個紅色小郵筒…
上面寫住店內有郵票賣及可在此投寄!
於是心急既我就上當了…
買了假郵票!
所以如果要寄名信片回家時去郵局或賣香煙既官方認可店買郵票就萬無一失!

在酒店越看越唔對路!
才在網上找到答案…於是唯有在香煙店買!
剛好經過郵局問埋職員確認無問題我就寄名信片喇!
感覺安心好多…

之後我地行返去舊城區…

去返昨日食午餐既餐廳食lunch!
然後慢慢行去蘭布拉大道!
去看看高弟既桂爾宫!

我地冇入去參觀…


哩個係臘像館!
當然都係冇入去既!

然後行去格拉西亞大道行街睇手袋…
因為安排左明日先購物…
沒有帶大量錢出街…
不竟話晒西班牙治安差…都係小心好!
所以今日行去睇手袋款聽日先買!
不過今日哩條大道勁多人!
名店內充斥遊客!
特別係chanel & LV!
太可怕了!

睇好晒款同Rubi來個電話溝道下!
準備明日去血拼!

2 則留言:

  1. 治安差呀? 其實我有DD 驚去歐洲....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要自己提高警覺就可以了!
      同埋避免行啲人流少既小巷!
      我都有朋友在歐洲遇上小偷扒手既經歷~
      在意大利,法國都較多~

      刪除