2015年5月11日 星期一

英西之旅 - 巴塞篇 DAY 2

提到巴塞隆拿除左球隊巴塞隆拿外…
當然就梗係建築物最著名!
其中有七個世界文化遺產就係來自高第哩位驚為天人既建築師!
哩位鎮城之寶…最驚世既巨作當然係到現在還日以繼夜趕工中既聖家堂大教堂!
其實整個城市都有唔少高第既建築…
今次黎到我要好好地欣賞!

昨晚好早就睡著了…
有了足夠既休息…今日精力充沛!

今日行程︰桂爾公園 > 文森之家 > 米拉之家 > 格拉西亞大道

去桂爾公園最方便都係搭巴士…
因為搭地鐵要很好遠先去到!
離酒店不遠已經有巴士可以去到…
到達公園門口後我們先去買門券…
職員告訴我們要在指定時間入園!
有時間控管都是一件好事…
可以控制到人流嘛!

七彩馬塞克鑲飾既波浪坐椅!好靚呀!

的確真係好特別…

圓柱大廳!

從外面看好似古希臘神殿…


因為時間尚早人流不多…
可以幫七彩蜥蝪影返張獨照!


兩間童話式既薑餅屋好有趣!



好似糖果屋!

一個好有色彩既公園!


左邊有奧地利花園…很舒服!

花很美…

右邊有洗衣婦長廊…

內面看係咁架!

我很喜歡!實在好古怪太特別了…


離開公園後我地行左去另一個高第既作品…
途經一間買黑毛豬店!
我今次黎要食好多好多…


之後慢步到文森之家!

哩度沒有公開開放所以只能參觀外圍!
然後到附近一間餐廳午餐!

因為自己既疏忽…
早在網上訂購了米拉之家門票!
但忘記拿出來!
唯有食完午餐回酒店拎…
本來好順路既…俾大意既我搞彎左!

回酒店拎返confirmation慢步行去格拉西亞大道順便看看名店!
沿途上會看到高第既巴特婁之家!

這個我們沒有好有入內參觀…
不過我好喜歡它!
哩個建築物好吸引好靚!

在它身旁是阿馬特耶之家…


繼續向前行就到了米拉之家!
外觀好似人骨…

同樣都係高第作品!至今仍然有住戶…
只是開放最上兩層樓層及頂樓…
頂樓往往都係哩位建築大師最精髓既地方!


奇形怪狀…好古怪…但很有趣!
米拉之家既模型…


晚餐我地揀左在酒店附近既餐廳…
店員給HusB英文MENU卻給我日文MENU!
這兩天我遇上不少日本旅客!
看來這裡還未被攻陷…很舒服呢!
這次我們點了西班牙水果酒…西班牙海鮮飯及牛扒!
第一次飲SANGRIA甜甜地酒味不濃好易入口呢!

今日行了這麼多地方很累了!
明早要去參觀聖家堂所以好早又休息了!

沒有留言:

張貼留言