2015年5月27日 星期三

英西之旅 - 巴塞篇 DAY 6

昨晚酒店附近好似好熱鬧…
原來今日係五一勞動節假期!
怪不得當地人遲遲都唔訓出左街玩啦!

早上既街道較冷清!
街上的都是遊客較多…

連續咁多日都向加泰隆尼亞廣場行…
今次就向西班牙廣場進發…
機場搭Aerobus會途經此地!

西班牙廣場中心有座巨大噴泉!

附近有一個舊鬥牛場改建而成既購物中心!

我地沒有打探過如何進入哩個購物中心…
因為眼前只見到一個可以直達購物中心頂樓暸望台睇風景既電梯!

所以就俾左每人1€搭電梯!
上面有好多餐廳…環境好吸引!
要不是剛食飽早餐真係要在這裡食個晏呀…
之後原來上來暸望台係唔需要俾錢搭電梯!
因為係有扶手電梯落購物中心再去地面!
不過奇怪在點解啲店全部都無開門既?

穿過兩座紅磚尖塔有條大直路會見到魔術噴泉同加泰隆尼亞美術館!

從魔術噴泉行去加泰隆尼亞美術館都有點遠!

幸好有電梯可以上到美術館…
如果行樓梯上的話…真係想掉頭走了!

有好多遊客…
影下相坐低休息下聽下街頭演奏者拉小提琴真係好寫意…

其實我地都冇特別睇過西班牙廣場哩邊有咩行有咩睇!
純粹優閒到處走…


行下行下…咦?哩度係咪奥運場地呀?

我地完全唔諗住去卻誤打誤撞走左黎既?

由細到大都好喜歡睇奥運燃點聖火個一幕!
每個舉辦國都會好保密…
最有印象就係射箭點聖火…
不過唔會有印象係邊個國家城市…

看到主場館感覺好細!
主場館唔係應該好似北京鳥巢咁大既咩?
直至看到場館周圍介紹…
終於肯定係主場館了!

噢…睇到聖火台了…
原來我最喜歡同最深刻既點聖火就係1992年巴塞隆拿奥運會!
突然感覺到興奮…
同埋看到吉祥物公仔!
小朋友既記憶一下子回來呀!

然後我地繼續亂咁行…行行行…
繼續向落山方向行行行會去到蘭布拉大道!
食完午餐係時候要去血拼喇!
因為安排左今日去shopping丫嘛!
誰不知…
整條格拉西亞大道既店舖全部都關門…
噢…原來勞動節真係會休息架!
心情好低落…
一黎啲歐元升返…
二黎係我地聽日就走了!
我啲包包一個都未買…
都只怪自己無好好留意假期問題!
安排左錯誤日子做shopping day…

咩都做唔到!
唯有回酒店休息下再出發去海邊…
因為今日有沙灘足球比賽去湊下熱鬧!
不過真係超多人…
排隊入場既人龍長到呢…
我地放棄了!
繼續在海邊慢步…

經過一間小型超級市場俾我見到樣心頭好!
就係FCBARCELONA CHIPS!

即刻買返包俾Rubi做手信…
超開心呀!

然後又繼續慢慢行返去蘭布拉大道…舊城區…
哩兩個地方行左好多轉!
當然緊係要買黑毛豬食啦!

行下行下都已經七點幾了!
我地搭metro去聖家堂睇夜景…

等…等…等…等到天黑齊晒…
聖家堂終於都亮燈喇!
之不過…我部相機等唔到哩一刻!
無晒電!真係討厭呀!


最後一夜在巴塞!
勁唔捨得…好唔想走!
因為晏晝食得太飽晚餐都食唔落了!
在酒店食埋啲生果同乳酪…
再準備執行李!
由於聽日搭下午機去倫敦!
明早HusB已安排好check out後拖埋行李讓我有足夠時間去買野同早點去機場退稅啦!

今晚繼續BARÇA TV!
睇Messi…睇Suarez…


真係好中意巴塞隆拿呀!
哩度真係好舒服…
人比教熱情啲一點都唔冷漠…
同埋感覺哩度其實都唔係想像中咁唔安全既…

沒有留言:

張貼留言