2015年5月13日 星期三

英西之旅 - 巴塞篇 DAY 3

今日行程︰聖家堂 > 聖十字聖保羅醫院 > 魯營球場

今日第一站行程就係去聖家堂!
出了地鐵站後…
整座宏偉既建築物就呈現眼前! 

好宏偉!真係好勁…
來到聖家堂還未到9點…
但已經有人龍排隊了!
看到一條人龍的遊客手持網上預訂收據咁我地就去排隊了!
在網上預訂可以省卻排隊買飛既時間!
我地訂左9:30由誕生立面入場10:15上塔參觀!
準時9點開放…
更加近距離欣賞!

舉頭近90度直角先望得到塔頂!

高第嘔心瀝血既跨世紀巨作建築超過一百年還未完成!
亦係唯一一個還在興建中既建築物被列入世界遺產…
聖家堂外面既雕塑簡直嘆為觀止…

走入教堂內…
嘩…嘩…嘩…好壯觀!

說不出的美!
突然有泡眼淚在眼睛滾滾下…
好感動…點解可以咁驚人…
同時好遺憾哩位鬼才建築師未能完成畢生巨作便因電車意外死了!

內部真係好靚感覺至身於樹林一樣!

樓底好似毛毛蟲咁!
完全陶醉在高第既建築美學…
欣賞了一會就上塔頂看看…
可看到工程進行中!
從塔頂往下走既旋轉樓梯…

好似蝸牛!

然後再往受難立面看!

這邊既風格很突別有點現代感同時感覺好型!

還會看到米拉之家屋頂天台的怪面人樣…

覽館內還有個工作室…
在建模型然後先繼續工程!


我地用左三個多小時欣賞後便離開!

真係有股唔想離開既感覺!
因為太靚喇!太吸引了!
之後行左去公園再遠距離看看!


然後就行去聖十字聖保羅醫院…

這個我們沒有入去參觀只是在外圍兜個圈看看…
見到大型超市就走左入去了!
買左少少黑毛豬食!

就行去搵間露天茶座食午餐喇!

真係寫意!
食飽飽再行返去聖家堂在外圍兜圈多角度欣賞!
然後回酒店休息一小時再出發!

今晚我地會去魯營球場睇返場西甲賽事!
FC BARCELONA VS GETAFE
真係非常期待呀!

球場四周都非常熱鬧!
好多非官方既巴塞精品檔攤…

比早兩日我地來潮聖時人流多好多!
因為主場關係隊員會自己渣車到會場…
所以我地就在外圍兜圈去找找停車場入口…碰碰運氣!
其實很多球迷已經企滿馬路邊…
而事實我地都唔知邊度係停車場入口!
都唔知企邊好…
最後我地選定左一個位置…碰上了就是BONUS!
等左一陣球迷有點起哄大叫NEYMAR…
果然有車駛過來!係RAKITIC…
係我第一個見到既球星呀!
再等多一陣…又再起哄大叫AUDI…NEYMAR!NEYMAR!
NEYMAR在巴塞真係好受歡迎!
結果佢地係冇叫錯…今次真係NEYMAR出現在眼前呀!
他微笑跟大家揮手!
好似一個小粉絲在追星咁…但真係超開心好興奮!

捕完球星當然就緊係入場…
HusB買了中圈位置第七行既門票!
很犀利呀!
好似發夢一樣…真係唔敢相信自己可以置身現場觀看!

距離開波時間仲有半小時也就是差不多球員會出來熱身既時間…
HusB帶左我去主隊熱身半場等待…
開場前15分鐘終於走晒出黎喇…
OH…MESSI…MESSI!

SUAREZ…SUAREZ!

痴晒線…可以咁近距離見到班球星真係暈得一陣陣!



心情難以形容!情緒勁高漲呀…
返回座位等開波!
現場既氣氛真係超正…


不過始終係週中夜波兼且對手比較弱所以入座率都不高!
但依然都係咁震撼!

BARÇA!BARÇA!BAAARÇA!

比賽結果6:0!
能夠睇到咁多入球真係值回票價!

超勁呀!

散場就好似行花市咁要警員疏導!
返到酒店範圍都已經十點幾了…
興奮到我完全都冇肚餓既感覺呀!
完全沉醉在球賽中…好開心!
食完晚飯回酒店繼續HYPER…
睇住個BARÇA TV台唔願訓呀!
不過聽日開始既行程都比較悠閒…
HusB都由得我繼續HYPER繼續回味!

今日我真係極興奮呀!

2 則留言:

  1. 教堂真係好靚, 我都希望有機會去睇下呀~
    現場睇比賽真係好睇過隔住電視AR~

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴塞真係一個好舒服既地方呀!
      聖家堂真係一個偉大既巨作!
      我都希望可以在它完工後再去欣賞多一次!

      現場氣氛真係會另人非常開心!

      刪除