2015年5月11日 星期一

英西之旅 - 出發

熱切期待今次既英西之旅!
這次安排了兩個地方!
分別係七日巴塞隆拿及七日倫敦!
合共十四天既歐遊!

這陣子工作很忙!
絕對可以稱得上得閒死唔得閒病…
臨近出發我腸胃竟然感到不適!
由於今晚會乘搭夜機出發…
所以早上起來立即去睇醫生…
原來是感冒菌入腸…腸胃炎!
臨出發先唔舒服真係勁老土…

晚上跟Daddy Mami & Rubi來一個小聚!
一起吃過晚飯就送我地上巴士去!
暫別十四天…
要等到母親節先至見到面了…

在機場會合老爺及嫲嫲後準備到櫃台寄行李!
這次旅程第一部份為二人世界巴塞之旅!
去欣賞高弟既建築物!
去魯營球場朝聖睇場西甲聯賽!
第二部份為倫敦探親之旅!
所以機本上倫敦都沒有安排行程!
會參加一日遊去遠郊…
睇返場英超球賽!
打算去兵工廠既猶長球場參觀!
及嘆返個傳統英式下午茶!

諗起都覺得豐富呀!
所以好期待呀!
食左藥在機上昏睡了大部份時間…
因此哩十三小時機程一點都唔辛苦!
約五點幾到達倫敦!
竟然讓我遇上了五年前曾在倫敦遇上的人…
真係好有緣份!好好笑!
五年前在唐人街飲茶時遇上陳太…
五年後竟然在希斯路機場再次相遇…
當然不能缺少來個合照啦…
拿了五年前既相片對比一下…
陳太依然都係咁斯文大方四萬笑容呢!

立即使用機場免費wifi問下屋企人估下我在倫敦見到邊個?
不用tips他們已經答對了!
雖然這是小事一則…
但我覺得很意外呢!

沒有留言:

張貼留言