2014年6月14日 星期六

HusB'z Birthday

13/6
HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST!!
今日係HusB生日~
婚後第一個跟HusB一起慶祝既生日!
要甜甜蜜蜜慶祝一番~

今日如常工作~放工後去接HusB放工~
再慢步到GRAND HYATT~
是晚既BIRTHDAY DINNER係在GRAND HYATT STEAKHOUSE慶祝!
雖度既環境真係好舒服⋯
服務當然也是非常頂級~

食物質素的確是不錯~
我地ORDER左一份頭盤⋯兩份主菜⋯另外仲有DESSERT!
首先來了GARLIC BREAD!又暖內軟外脆!


之後頭盤係CRAB CAKE!
我覺得好出色~好好味呀~仲好香蟹味!兩邊煎得還脆脆的~

我好中意RUTH'S CHRIS STEAKHOUSE既CRAB CAKE!
兩者既做法各有各精彩!正!

哩度有三大不同既牛扒:DRY AGED PRIME BEEF,USDA NATURAL BLACK ANGUS BEEF同埋WAGYU BEEF
我地揀左一份DRY AGED PRIME BEEF:6OZ TENDERLOIN
同埋一份USDA NATURAL BLACK ANGUS BEEF:14OZ RIB EYE
配了GREEN PEPPERCORN &BRANDY SAUCES 同埋MUSHROOM RAGOUT SAUCES!


我其實覺得唔太驚喜~反而個MUSHROOM RAGOUT SAUCES我覺得好味!同埋自家調製既介辣的確我好欣賞!

最後上場既係預先訂既BIRTHDAY CHOCOLATE MUD PIE!
HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST!
祝你永遠都開心快樂~身體健康!

哩一PART我覺得好大驚喜!
服務員PATTY & JAMES唱生日歌再就遞上DESSERT~
幫我地影相~最後還製作了生日卡送給HusB~
真係好細心呀~

食飽飽~我地散步回家~
沒有安排其他節目~因為今晚要早點休息!
準備3:00起來支持我倆最愛既荷蘭隊!
GO⋯Go⋯GOAL!
5:1大炒西班牙!真係勁開心~

沒有留言:

張貼留言