2014年6月5日 星期四

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 10

9/5
今日要離開HOBART去東海岸玩!
路線:RICHMOND > SWANSEA > BICHENO

早上起來要先到酒店附近既辦事處CHECK-OUT~
大約半小時車程就到RICHMOND了!ラブラブ


看看這百年歷史的古老大橋~
很有英倫風味!不竟曾被英國統治~
大草原+大橋+河=美景!ドキドキ
真係好舒服好靚~ラブラブ!
可以在這裡野餐都真的不錯呢!
附近還有教堂~

欣賞左一會又繼續我地既行程了~
今日會比較趕…係因為早上遲了一小時出發!
而且車程也要四個多小時…
下一站是為HusB安排既休息點~SWANSEA!

我地會在這裡食午餐然後再趕路~
要去FREYCINET MARINE FARM食蠔同埋去國家公園行WINEGLASS BAY!DASH!
不過始終時間有限…原本安排了到KATE'S BERRY FARM也作出更改~
SWANSEA其實都沒有特別~!!
因為只是中途站食LUNCH!但其實環境都好舒服!
午餐食左BURGER同埋FISH & CHIPS…當然唔少得MILK SHAKE!
哩個旅程幾乎餐餐都會飲~グッド!
食飽飽在附近的SUPERMARKET買了點零食同水又繼續行程了~我地先去HOTEL CHECK-IN才開始東海岸既行程!音譜

今日我地會住DIAMOND ISLAND RESORT!
一間可以睇企鵝既酒店~係比較郊區少少同埋貴少少~


但可以唔駛JOIN企鵝團而有企鵝睇都真係唔錯~
哩度環境超正!房間入口住對牧場~有好多羊咩咩!真係好開心呀!ヒツジ
房間也好特別~有兩層!
最正就係個TOILET~有暖燈!暖笠笠真係無得頂!
來到BICHENO的第一站…
先到BLOW HOLE看看橙色既大石~

當然唔少得就係噴水柱!

真係勁澎湃!
之後就到FREYCINET MARINE FARM食蠔喇!ナイフとフォーク

哩度既蠔我覺得比較咸!但好新鮮~好正!
蠔場主人也有養動物的!

究竟牠是馬?還是驢?馬
樣子好搞笑~而且也很FRIENDLY會主動走來讓我地摸摸的!
接下來我地繼續去FREYCINET NATIONAL PARK!
主要是看看酒杯灣~
入國家公園係要買PASS…因為明日我地會到CRADLE MOUNTAIN!
所以都預左要買AUD60既8 WEEKS PASS~
不過工作人員叫我地買一日既PASS比較好!
因為如果天氣差去唔到CRADLE MOUNATIN就唔抵~
相反也可以補回差價入CRADLE MOUNTAIN NATIONAL PARK~
又真係幾有道理喎!如是者我地先買了一日PASS!音譜
時間已經是三點幾了~究竟夠唔夠時間行呢?
快行上WINEGLASS BAY LOOKOUT都要一小時左右…
最重要係想在入黑前回酒店避免夜晚渣車~
黑媽媽沒有街燈~而且會有動物走出馬路…比較危險!汗
買完PASS渣車入公園…
我唔小心老點了HusB…行左一半知道左行錯左路!
折返還是繼續?
其實CAPE TOURVILLE都是我想來既地方…
我認為既然都行左一半路都唔爭在上埋去睇睇~
當然HusB就唔高興…他認為根本要去既地方唔係哩度為何要浪費時間~有點爭吵…
但唔黎都黎左…而且風景也是很美!欣賞一下也可以吧!


亦因為有點爭吵我覺得唔開心~再美既風景我都覺得不美了!しょぼん
心情也被破壞了~
有時候我也會覺得不高興!為何什麼都指意晒我呢?
又要被埋怨!大家也可以看看地圖的吧!
看看條路線吧!メラメラ
走回正確道路到了WINEGLASS BAY CARPARK~
落車後我發現了野生袋鼠就在旁邊!

太好了~我可以近距離看到袋鼠呀~晴れ
大家都好開心!單是拍照也用上了一段時間!
之後開始我地既酒杯灣之旅!
沿途上也看到袋鼠~真係興奮~
不過行行下開始唔多對路了…
開始入黑了…
又唔知仲有幾耐先到!還是決定折返~
明早再來吧!

渣返車返酒店…天也黑齊了!
沒有街燈…行行下突然沖出了一群鴨子…
在過馬路?
好在也差不多過完…要不然肯定避唔切好似打保齡咁!
接近40分鐘車程先返回HOTEL…
天氣都開始凍了~雪
趕住回酒店睇企鵝都沒有去SUPERMARKET~
回到酒店後差不多係時間去看台看看小企鵝出沒喇~
天寒地凍著好晒啲保暖衣物就出去等喇!
等~等~等~
幹嗎仲未有架?我已經聽到佢地既叫聲了!
等了整整一小時…都看不到~為什麼?
工作人員說這三個月牠們都有來呀!
但昨晚沒見牠們…或許今晚也見不到了!
真係晴天霹靂~我入住這裡都是為了睇企鵝~しょぼん
如是者我地返入房間煮晚餐!
今晚我地有出前一丁~真係好在有佢地…要不然都唔知可以去邊食晚餐~
食飽飽我地又走左出去沙灘繼續找企鵝!

大家拿著電筒周圍找~ペンギン

俾我見到呀!好得意呀!雖然只看到一隻~但已經好開心了!ドキドキ

完成了我既心願可以返入房間白白豬~
然後訓覺豬了!

沒有留言:

張貼留言