2014年6月15日 星期日

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 14

13/5
雖然係幾好訓…但都係比較醒訓的!
約3:00左右CHECK-IN COUNTER個層開了…
我地都整理好行李就走返上層坐…
等SINGAPORE AIRLINE COUNTER開!

CHECK-IN完就拿拿聲入禁區…
唔駛睇住行李真係舒服好多!音譜
但始終太早了好多食店都未開…
只有MCDONALD!就幫襯它食個早餐~
嘆返杯提神C0FFEE…目
大家繼續烏眉恰睡等上機…
上機後亦麻煩了空姐請SKIP了我地既第一餐!
飛機還未起飛四人就已經昏睡了…ぐぅぐぅ
醒來後…由於班機唔FULL!
空姐也安排了到機尾位置休息…繼續大覺訓!ぐぅぐぅ
可以打橫訓晒四個位…很爽!
訓到食午餐!真係CHAR足電了…
8小時機程到達SINGAPORE…

我地會出境逗留一日!
在SINGAPORE又再次整理行李…カバン
只係拎哩兩日會用到既野出來!
其餘都會寄存!輕輕鬆鬆地遊覽~カメラ
搭的士回姐姐家放下隨身物品休息一會再出發食盡星洲美食!
姐姐為了我地~特登請左兩日假陪我地周圍去~
由於只逗留一日…加上HusB第一次到訪…
都係帶他試下地道既野食!割り箸
咖央多士…海南雞飯…肉骨茶……………樣樣都叫來試下!

真係一個美食團~遊覽了幾個旅遊景點!

美食都未落隔又去左NEWTON食晚餐!
大排檔風味~正!グッド!

之後慢慢散步回姐姐家~
途經小印度…
我同RUBI玩左HANNA TATTOO…

小小地畫落隻腳度!ラブラブ
不錯不錯~要等廿分鐘左右先乾!
一邊行一邊小心翼翼防止別人撞埋來整花我個圖案呀!

回家好好休息一晚~明早去食早餐!べーっだ!

3 則留言:

  1. 我都試過係馬六甲夜市玩hanna,一路行一路避開其他人以防撞花 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好靚呀! 不過等佢乾都需要好耐時間呀!
      又驚俾人撞花…但我個KEEP得唔耐~~
      一星期就已經消失左!

      刪除
    2. 我都差不多....一星期就甩左好多...

      刪除