2014年6月16日 星期一

住家飯

今日決定在家煮飯仔!
放工後就去左街市買餸~
今晚既DINNER有:
1) 咸旦節瓜排骨湯
2) 蕃茄炒旦
哩兩個經常會出現既住家飯菜式!
的確完成後真係覺得好開心好滿足~
因為有HusB讚美!

兩個菜式都係第一次整!
又係電話問功課既時間~經DADDY&MAMI講解一次後就動手!

咸旦節瓜排骨湯
材料:
腩排  $20
節瓜  3個 (兩人份量的話是多左一點)
咸旦  1隻

先把腩排醃一醃20分鐘⋯
然後煲滾約三碗水~掉啲腩排落去滾10分鐘後落埋啲節瓜!
10分鐘後加埋隻咸旦黃~5-10分鐘後加埋咸旦白落去⋯
攪兩攪~再滾一滾就完成喇!

蕃茄炒旦
哩個菜式我都食過唔少版本~但我喜歡MAMI煮既版本~
因為我不喜歡食一舊舊既蕃茄仲要連埋皮~我是不接受的!
MAMI既係會先在蕃茄上輕輕個十字~
煲滾左水熄火將蕃茄掉落去浸一陣~
之後拎返上來就好易去皮了!
然後再將它們切到一粒粒!細細件~
炒好旦備用!

步驟:
煮蕃茄~如蕃茄少水可以加少少水~
落啲鹽落啲糖再落少少茄汁!
加幾條蔥最後加返啲炒旦兜兩野⋯
搞掂!

我就係按照住DADDY&MAMI口述一次亂咁來就完成哩餐咁健康既DINNER!

的確都有板有眼~味道都唔錯!
HusB仲讚個滾湯好甜好好飲呀~

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!! 不過只係略懂簡單既菜式…
      但真係好有成功感~

      刪除