2014年6月7日 星期六

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 12

11/5
行程唔似之前咁緊密…可以優閒少少了!
今日可以晏少少出發…
所以早上起來有時間煮早餐~ラブラブ

行程:DOVE LAKE CIRCUIT > TROWUNNA WILDLIFE PARK > LAUNCESTON

由於第一站既行程需要體力!
早餐要豐富少少~

整了粟米薯蓉!夠晒飽肚~ナイフとフォーク

今日天氣依然都係麻麻地…
下著雨都真係幾凍!氣溫約4度左右…雪の結晶
由於沒有陽光真係好寒呀~

其實咁差既環境我地都係唔應該行山~
不過一場來到…又唔想錯過!
如是者去INFORMATION CENTRE加錢買個8 WEEKS PASS入CRADLE MOUNTAIN NATION PARK!
聽說渣車入去條路並唔太好行…
既然有SHUTTLE BUS入去…
就在CARPARK放低架車轉搭SHUTTLE BUS入去!
大家都穿好晒雨衣出發!真係好凍呀!
好期待可以看到野生WOMBAT…
約兩小時既環湖遊!真係好凍~
雨沒有停過…雨
手凍得很薑硬…連襪子也濕了!感覺不太良好…
其實沿途上既風景也不錯的…

天氣咁差…WOMBAT都匿埋晒喇~
只係見到佢地既便便…真係冇引呀!
終於都完成了…哩個搖籃山全景還是看不到!

但天氣也開始好轉了…霧開始散了點~
還看到彩虹呀!虹

到簽到處簽返個名…等SHUTTLE BUS出返INFORMATION CENTRE…
就要離開CRADLE MOUNTAIN了!
行完哩兩個多小時…體力已急速下降!
好在我地有面包~可以充飢了!正~グッド!

下一站TROWUNNA WILDLIFE PARK…
由CRADLE MOUNTAIN出發約個半小時左右會到達!
但沿途上既美景太吸引了~行下停下~

天氣已好轉了!出太陽~藍天白雲又再返來我身邊!

仲俾我地見到草尼馬!好近距離!
我地將車停埋一邊睇動物!真係好開心~
佢地既樣子ON車車~好攪笑~
不過最害怕係佢地噴口水吧!あせる

去到TROWUNNA WILDLIFE PARK…入場費AUD22一個人!其實都真係幾貴!
3:00會有導賞團…我地趕得切!
入到場內~好多好多袋鼠呀!ドキドキ

我地在園內買了一包AUD2既食物可以餵佢地~
哩度除在袋鼠!當然唔少得細細隻又極兇殘既TASMANIA DEVIL…
工作人員抱左隻WOMBAT出來…導賞團也開始了!

介紹了啄木鳥…仲可以俾大家近距離親親WOMBAT…
一向害怕動物既我~在哩個旅程真係進步了好多~チョキ
我也嘗試了抱抱WOMBAT…勇氣可嘉!
之後介紹了TASMANIA DEVIL!面臨絕種既動物!
佢地真係好可怕~爪牙都好鋒利!
工作人員給牠們食袋鼠脾~
一放入籠成班就去搶…係咁扯~真係好嘔心~えっ

好核突!睇到半都已經想要離開去親親袋鼠好了!
被大家取笑我餵袋鼠好似點炮長似的~
的確很害怕嘛…對我來說已好大勇氣!
不過要提醒大家…哩度真係勁多屎~
基本上係冇可能踩唔中…完全係避不了!
大家鞋底滿是屎…哈哈!叫び

離開TROWUNNA WILDLIFE PARK我地去左HONEY FARM食雪糕!
勁好味呀~首推LEATHERWOOD!好重蜜糖味!好正!
HusB食VANILLA味~同樣地都好好味呀!ソフトクリーム
我想如果想食蜜糖味重點既ICE CREAM~揀哩兩個會唔錯既選擇!
RUBI食RASPBERRY味~感覺一點蜜糖香味都沒有…
然後又繼續行程…出返LAUNCESTON市中心~
要告別沿途農場風景了!

今晚我地住既酒店係PEPPERS SEAPORT HOTEL!
酒店有CARPARK但要收費的~我地照俾錢泊一晚~
先CHECK-IN放低晒行李再去SUPERMARKET購物!

這次到了COLES…
買今晚既晚餐材料仲有就係手信!最重要既係要買個刷!
回HOTEL刷屎…真係難受…
幸好…我有個好妹妹~她幫我洗鞋刷屎…
讓我有時間去準備晚餐!超感激~キスマーク

回到酒店~我地一起反轉個鞋底鬥少屎可以先刷~
經過剛才一直在街上無時無刻地刷鞋底…
好多屎已經離我而去了!
RUBI幫了我這個大忙…我都要好好準備美味既晚餐~
今晚我炮製了CARBORANA…炒菜…
牛扒及羊架還是交由大廚HusB出馬好了~
食飽飽去酒店附近行下…真係好舒服!
話咁快就到旅程既尾聲了!
真係好唔捨得…しょぼん

加大左行李磅數…執行李已再冇難度了!
所有野都可以放晒入去!真係好~
明日還有半日在LAUNCESTON…
究竟去燒錢玩樹好還是去觀光遊覽好呢?

1 則留言: