2014年6月2日 星期一

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 9

8/5
TASMANIA既天氣真係明顯地比較凍…
早上起來也是食面包夾火腿做早餐!
因為一陣有個更豐富既早餐等緊我地呀!

今日我地既行程:
BRUNY ISLAND > MOUNTAIN WELLINGTON > HOBART

因為要搭小輪到哩個島!而且班次要一小時才一班!
所以要預早半小時到達排隊!等上船!
今日天氣非常好~
我地真係好好運…黎到第九日依然係陽光普照藍天白雲!晴れ

到達碼頭原來會有四條LANE排隊…
距離上船時間有40分鐘…但我地已經排第二條線了!
有十多架車在我地前面!佢地究竟幾早來到呢?
有冇機會係架船唔夠位載佢地而等下一班次呢?
總言之要去哩度就早半小時到碼頭就冇死了!
未上得船~放下車子…周圍行下影下相!

真係好舒服!
陽光晒落黎是暖暖的~但沒太陽的地方很凍呀~

一架私家車既費用係AUD 30!來回~
當上層載滿後就會到下層…
幸運地我地去程在上層~回程在下層…
可以感受下兩個唔同既地方!
當然上層緊係好好多~開揚好多~可以看多一點!

下層就像被困一樣…只係船頭可以近一點海吧!

到達BRUNY ISLAND我地第一時間係去GET SHUCKED食蠔!
生虫蠔>> 食左會生虫的嘛?

真係好抵食AUD15一打~開埋同埋加兩粒檸檬!

的確係比在SYDNEY FISH MARKET好食同新鮮~
我地ORDER左3打!好美味呀!
不過都係比較細隻偏瘦同埋咸啲!

之後繼續行程去THE NECK!

哩度係有企鵝出沒既地方~
沿住樓梯行上LOOKOUT只是數分鐘時間~

真係勁靚!一邊係海一邊係湖~睇住個海真係唔想走…

好大浪~四至五層浪打向沙灘~好壯觀!

仲落左去沙灘感受一下~聽聽浪聲感覺好FREE!

我地決定左唔會參加三小時既船河導賞團~
所以比較多時間在島上慢行…

我地揀左GLASS POINT遠足~

沿住海岸線行個半小時左右!

希望能夠遇上小動物!
當然係失望而回~
由於仲有另一景點要去…所以在哩度逗留既時間至兩點左右~
就返回碼頭!臨別前再光臨GET SHUCKED食多轉生蠔當午餐!
真係開心呀~

第二站我地會去MOUNTAIN WELLINGTON~
由碼頭去約一個小時左右~
上山既哩條路是比較窄…看著車外既氣溫由13度慢慢跌至4度~都咪話唔驚!
到達時太陽伯伯都準備要休息了!
落車感受下4度低溫…好凍呀!
哩度真係說不出的美!

可以看到整個HOBART市全景~音譜
好靚!好靚! (哩個字已經用得太膩了…)
最意外既係因為天氣凍~積左雪~又另一種美~

到處都有雪~真係意想不到!好開心呀!ドキドキ

返出HOBART市都已經五點~天也變黑了~
真係太快就天黑!
由於酒店附近既泊車時間由下午六時才開始FREE PARKING至明早八時…
哩段時間應該係繁忙既放工時間…我地周圍兜下風~
突然間讓我想起TACOTACO墨西哥餅係HOBART必食既東西!
立即上FACEBOOK看看哩個流動店會在那裡開檔~
哩個流動店好特別唔會有固定既地址~
他們每日都會在FACEBOOK發帖在那地方出沒~
所以如果要找佢地就要留意佢地既FB專頁了!
由下午5:00先開店~賣完就無架喇!

今晚有四個款式~但我地揀左兩款每樣兩個!
AUD5一個其實都幾貴~因為份量細細!
但的確係好惹味好好味!ラブラブ

暫時醫下肚先~因為今晚要下廚了!
買左羊扒同埋雞串~仲有蒜蓉炒生菜~
大家既入廚經驗為 0!所以搞到夜一夜先有野到肚!

食飽飽傾埋明日既行程就乖乖地去休息!
唔知聽日又有咩靚景呢?
哩度真係勁舒服~好優閒呀!

2 則留言:

  1. 塔斯曼尼亞的風景好美, 而且充分感受到旅程的優悠~~~ 自駕遊去邊度都得, 好玩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀~環境又舒服!完全係好RELAX~

      刪除