2014年1月26日 星期日

結婚一個月 ❤

原來已到26號~
這麼快就一個月了!

早上起床就由我來整早餐慶祝一下!
熱香餅係我多年來最拿手既早餐~

但拿手既事總會有失手既情況!
以往我用過石油氣爐⋯⋯煤氣爐⋯⋯
就從未用過電磁爐 
所以就唔係好識控制個熱度⋯⋯
導致出來既效果比較偏白又或者燶左 
我要好好摸熟個爐~
下次整個完美版本!
雖然個外表就唔係好靚仔~
但仍然都係咁好食~
最重要有人欣賞嘛!

煮早餐既同時HusB負責洗衫換床單!
攪掂好晒就出發去買餐枱!
成功入手了~有了餐枱唔駛再企响度食飯了!
然後回家到我做家務⋯⋯
HusB就去做GYM!
我完全提唔起勁做GYM⋯⋯

農曆新年又到喇!仲有五日就年初一!
以往就只有利是⋯⋯
今年唔同~角色有所改變!
輪到要派利是喇!

趁住星期日得閒啲~
就開工封定啲利是先!

沒有留言:

張貼留言