2014年1月22日 星期三

住家飯

今日招呼RUBI來我家晚飯。
昨晚已開始想⋯⋯整咩好呢?
煮飯,蒸腊腸⋯⋯不如就整埋雞翼!
整咩雞翼好呢?煎雞翼?不如加埋蠔油都好喎!

如是者放工後去左SUPERMARKET買冰鮮雞翼同埋蠔油。
返屋企將雞翼解凍。
拎左個MINI電飯煲出來研究點樣煲飯。
洗完米同HusB落去街市買菜同埋魚肉準備另一道餸 >>生菜魚肉

買好晒野返屋企就開始準備喇!
洗菜⋯⋯撻魚肉⋯⋯真係覺得煮餐飯唔係一件易事。
啪著個飯煲煮飯⋯⋯洗乾淨腊腸一陣等收水時掉埋入煲蒸!

同一時間就開始煮餸⋯⋯

蠔油煎雞翼
材料:
雞翼9隻(完全解凍)
蠔油(要溝水加糖)

燒熱鑊落油放入雞翼⋯⋯大火煎完一邊先煎另一邊。
兩邊都煎到金黃色卜卜脆。
就加入蠔油兜一兜⋯⋯直至啲蠔油痴住晒雞翼就完成喇!

嘩⋯⋯人生第一味親自下廚既餸誕生!
真係勁開心呀!
最重要係有讚美呀!

生菜魚肉湯
材料:
鯪魚肉
(平時MAMI會加入蝦干,蔥粒⋯⋯不過我資源有限只係落左胡椒粉同麻油撻到起膠)
生菜(切細片)
薑(刮晒啲皮,切片)

煲滾水落薑片然後落魚肉再慢慢落埋菜⋯⋯一鑊熟!攪掂晒!
下次可以再落埋豆腐粒⋯⋯應該會不錯呢!

今日真係好有成功感呀!
原來我都可以識煮野食架!
雖然係好簡單既菜式⋯⋯但好開心好滿足呢!
我都無想過自己可以成功地整餐飯食⋯⋯
個雞翼我真係覺得好好味呢!
心を込めて作りますからね!

沒有留言:

張貼留言