2014年1月19日 星期日

寶雲徑

今晚回娘家晚飯…
下午我地決定健康啲~上寶雲道行山!
哩個地點我一點都唔陌生!
因為由細到大都經常性同家人一起行!
以前曾經由灣仔峽道上也曾由萬茂里上…
今次就用最慳力既方法!
到合和中心17/F上~
經過學校回想起牆外四個天使…的確好懷念!音譜
不過用作擴建中學部要拆卸重建!的確無辨法!
在油站對面有斜路上…
好耐都冇行過了!感覺很辛苦呀!ショック!
真係一名壞鬼後生…

我地向司徒拔道方向進發…
途中會經過一個著名景點<<姻緣石>>!恋の矢
我印象中都真係未曾行過上去…因為好多梯級既關係~
今日就上去看看先!

有幾位善信在拜神!
之後繼續行…行…行…
行到盡頭就係司徒拔道!
我地繼續沿住往大坑方向行…經藍塘道去返跑馬地!
嘩~真係行到好攰呀!行左兩個幾鐘!
今日有足夠運動量!

然後搭返叮叮回家準備回娘家晚飯了!

沒有留言:

張貼留言