2014年1月17日 星期五

香蒜腸仔炒意粉

早前在蘋果日訂既IMAC終於都出貨了。。。。音譜
星期三送貨。。。因回娘家晚飯不在家。。。。
唯有再相約第二個時間再送貨!!
約左星期五6-10時段。。時計

HusB約左屋企人一起打邊爐!
今晚RUBI來我家陪我在家一起等。。。。
於是我地決定攪攪新意思!!
一起玩煮飯仔。。。ナイフとフォーク
今次我地決定左要煮意粉。。。
第一次整。。。好緊張又興奮!!ラブラブ
在網上看過食譜。。。
放工後一起去左SUPERMARKET買材料!!
然後就返屋企準備今晚既晚餐。。

香蒜腸仔炒意粉
材料:
蒜頭五粒 切成蒜蓉
廚師腸四條 切片
意粉 (二人份量)

跟RUBI都有點雞手鴨腳。。。不竟都係第一次!!
先把蒜頭切成蒜蓉再將腸仔切片備用。。。
煲滾水後落啲鹽同油及少量雞粉再放入意粉 (按照包裝上的時間煮熟約8-9分鐘)
燒熱鑊落油爆一爆香啲蒜蓉至金黃色。。。
再將倒入腸仔一起炒。。。
然後就放入意粉炒炒炒。。。加啲蒜鹽加啲黑椒。。。
如果覺得乾左啲也可以倒少少烚意粉時既水再炒一炒!
大功告成喇!!真係香噴噴呀!!
看見我地合作既製成品真係覺得好滿足呀!!
再加啲煙肉碎粒。。。真係冇得頂呀!!
味道都不錯!真係覺得好開心呀!!

然後再來一個日式芝麻醬豆腐
哩個真係好方便!!
買了百福蒸煮豆腐再加上芝麻醬就食得!!
常簡單!

 
食飽飽
終於等到9:40。。。DHL終於都出現了!!
好野。。。有新電腦玩喇!

沒有留言:

張貼留言