2015年7月8日 星期三

Family Day

哩排真係太忙了⋯
完全沒有時間去寫blog!
連早兩個月既英西遊記都未搞掂⋯

七月一日相約左家人一起去九如坊食晏!
又再來光顧Le Port Perfume!
餐牌有改變了!
雖然lunch set價錢沒有變動⋯
但份量的確比之前係細份了!
不過最重要都係個質量!
主菜中其實款款都唔錯⋯
不過喜歡牛牛既我⋯
當然最中意就係Grilled USDA Prime Ribeye!
甜品我最愛就係白雪雪既旦白旦糕加上杏仁片配上雲哩拿汁!
Menu上已經冇左哩款甜品!
幸好老板讓我order⋯
冇得食我會覺很好失望呀!
總括來說真係美味⋯
最重要大家都滿足嘛!
這是我最開心既事呢!

沒有留言:

張貼留言