2015年7月12日 星期日

英西之旅 - 倫敦篇 DAY 13

最後一日喇…
食完早餐我地又去左附近最大間既Tesco!
買我最喜歡既Twinings果茶包…
作最後沖刺!
但由於行李箱位置有限⋯已經唔可以多買野了!

之後又去左附近鎮仔行下…
老爺都作最後沖刺…
今日終於都買完成目標了…
早兩日買左對英製皮鞋!
今日買左對Boss既casual鞋…

然後分道揚鑣行…
行完回家晚飯後就出機場了…
早點去⋯做埋退稅!
回程返HK了!

經過11小時機程終於都落機!
Daddy在巴士站等我地…
Mami同Rubi在家等我地…
咁多日冇見太掛住佢地喇…
晚餐食泰國菜!

後記:
在巴塞既日子真係好開心!
係一個好舒服既地方⋯
而且物價的確是比其他歐洲地方為低!
加上歐元平⋯所以在哩度消費都比較平!
最開心莫過於可以去魯營球場大開眼界⋯
可以見識到歐洲最強既隊伍球技!
令我這個門外漢都深深吸引住⋯

仲有聖家堂⋯
外觀已經令人嘆為觀止
內裡就更加不可思義!
好希望聖家堂完工後我可以再去欣賞!


沒有留言:

張貼留言