2015年7月4日 星期六

英西之旅 - 倫敦篇 DAY 9






今日係BANK HOLIDAY!
在英國既親戚都不用上班~
相約左去唐人街飲茶!

在巴塞時已知道今日有得去飲茶~
我開心到暈!
原因就係我本人係好中意飲茶食點心!

今日唐人街真係好熱鬧!
我地去左灣仔閣飲茶…
十個大人兩個小朋友加埋得個十二人…
卻點左33個點心3個炒粉面真係好得人驚!


分開後我地就去行街SHOPPING!
在倫敦既目標我好明確!
除左馬莎同茶葉…
我諗唔到有咩想買!
但係阿哥俾左個任務我!
就係去幫忙睇剛剛2/5出既JORDAN!
另外老爺有目標就係買英國製皮鞋!
所以我同HusB一起陪他完成目標!

街頭真係人山人海~
原來廣告板已經換左喇!
還是最懷念有TDK & SANYO既廣告板!

無左哩兩個品牌硬係唔多順眼呀!

經過NIKE SHOP真係好大!
立即走去JORDAN區!

MISSION COMPLETED!
我成功地將它弄上手了!
之不過好煩惱點樣拎返HK⋯…

英國製皮鞋真係好靚~
係HK既7折價錢!
最後老爺還是未揀啱心水⋯
要再睇睇!
反而幫叔仔買左對CLARKS!
哩對有AIR既新款CLARKS在HK賣成$1900呀!
在UK退埋稅約千二三左右!抵買呀⋯!

之後就回家晚飯了!
明早要早起!
所以早點休息!

沒有留言:

張貼留言