2015年7月30日 星期四

自家煮 - 黑椒雞扒 & 洋蔥磨菇意粉

今晚又來煮飯仔!
放左工去街市買材料…
可能因為Lunch Time淨係食左麥皮…
下晝開始肚餓…
令我係咁諗今晚食乜好!
要唔好咁多功夫既…

如是者我買左醃製好既黑椒雞扒…
因為就咁煎熟就食得!夠方便…
另外仲買左秋葵同洋蔥…

洋蔥磨菇汁
因為實在太少煮飯用剩既洋蔥會浪費…
所以用左一個洋蔥去煮!

洋蔥 1個
磨菇 1罐 (我用在完粒一開二)
調味汁:蠔油、糖、水、雞粉、黑椒碎

首先落洋蔥炒一炒再落埋磨菇然後落埋調味汁滾一滾!
直至洋蔥開始熟透就加少少生粉水令質地傑身啲就完成架喇!
不過我就未落生粉水之前…
先將煮好左既意粉倒落洋蔥磨菇汁兜一兜炒兩炒…
再夾返起啲意粉先埋汁!

簡單既一餐!
有HusB既大讚美令我好開呀!

沒有留言:

張貼留言