2015年7月4日 星期六

英西之旅 - 倫敦篇 DAY 10

今日好早就要起身⋯
因為參加左local tour去Salisbury睇教堂〉Stonehenge睇大石羣〉Bath市內觀光!
其實Bath同Stonehenge早在上次來London已經想去⋯
估唔到依家先實行!

8:30a.m.在Victoria Station附近既Golden Tour Visitor Centre集合!
然後登上旅遊巴開始今日既行程!
之前都有上網Search過去Bath既火車⋯自己去⋯
但係計落同跟Local Tour差唔多!
索性唔駛煩⋯
決定跟團算⋯乾手淨腳!

旅遊巴好舒服又新又有WI-FI!
長時間可以處於在線狀態!
第一站來到Salisbury⋯
今日天氣好古怪⋯
一時有太陽一時又陰天突然又落雨而且仲有無定向既大風!
見到陽光認為可以不著羽絨落車參觀~
原來係唔得架⋯
啲風吹埋來都相當涼!
而且強度可以吹走我⋯
逆風時向前行有點難⋯
順風時簡直助我一把行得好快!

Salisbury Cathedral有近800年既歷史!

教堂可以話係英國早期建築既代表作品!
尖頂仲高達123米係英國最高既塔尖教堂⋯
外觀的確好宏偉好靚!


由於車程較長所以沒有安排到餐廳午餐⋯
只會在車上享用Lunch Box!
而且我地報團時都選擇了without Lunch!
所以homemade sandwiches成為我地既午餐!

第二站來到Stonehenge!

天氣變差了⋯天陰了而且還下著毛毛細雨!
因為太空廣所以好大風又好凍!

原來石羣就是這樣了!
可以話沒什麼特別…
我地兜左個圈…
太大風吹到頭都赤就折返!
去精品店睇下野及買返杯熱飲暖一暖胃!

最後一站就係去Bath了!
我地選擇唔入去羅馬浴池係因為我地想在哩個城市周圍行下!
其實黎到哩個古城係應該去羅馬浴池參觀既!

一個這裡最著名景點!

左邊是Bath Abbey…
哩度真係好舒服好靚!

完完全全同倫敦好唔同!好古老!

的確太短時間了!
好想待在這裡耐一點!
享受一下咁舒服既環境!
Local Tour美中不足就係哩一點喇!
之後我地回程了!

今日真係夠充實!
去左幾個地方參觀~
有機會真係要再去Bath!

沒有留言:

張貼留言