2014年7月6日 星期日

FAMILY TRIP @ 麗星郵輪 - 處女星號

兩日一夜麗星郵輪處女星號之旅 7月5-6日

昨晚二人在娘家宿一宵…音譜
跟家人一起睇法國大戰德國!

訓到十一點左右起身食野就回家執行裝準備下午到海運登船!

相約了老爺奶奶三點半在海運等…

同行人仲有阿婆同埋大姨&表妹!
今次係我第一次落船…感覺好新鮮呀!ラブラブ
登船後先到房間放低行裝!
房間細細的…有個圓窗口~

先到L0BBY來個WELC0ME DRINK~カクテルグラス

然後周圍參觀!
有三間餐廳係免費既!
自助餐有早午晚三餐之餘也有下午茶同宵夜時段!
仲有一間中餐廳及西餐廳!
天氣熱~游水都係其中一個可做既項目!
GYM R00M亦係我地既目標收01:00而泳池就收22:00…
而且我地今晚會睇一個MAGIC SH0W 20:30-21:15…
我地去左CAPTAIN BRIDGE看看…

據說開船後就會CLOSED唔可以參觀!目
駕駛台同我睇戲既係一樣架!

晚餐我地揀左自助餐…17:30就開始了!
雖然肚餓但食物一點也不吸引…
所以只拿點沙律…填飽個肚就算了!
因此明白為何會有其他自費餐廳了~
食飽飽拎左球雪糕到船尾睇睇景吹吹風~ドキドキ

距離開SH0W仲有一小時…只有半小時玩水所以決定去做GYM了!
玩左半小時就回房梳洗準備睇SH0W!
哩個MAGIC SH0W我覺得麻麻地…因為沒太大新意!
然後就到CASIN0看看…合格
嘩~滿是人!真係打針都打唔入~
所以好快就離開了~
同Husb去左一間酒吧HEA時間玩下老虎機…
輸左$100做娛樂費~

會合埋一起食宵夜就回房間睇波!
本來以為今晚冇得睇波!但出到公海都接收到?
實在太開心喇~ラブラブ
二點完場恰左兩小時又起身支持荷蘭!
加時都係0比0~互射十二碼真係好殘忍!
最後如願以償荷蘭入四強!開心呀!クラッカー
睇到七點再恰返個半小時~然後九點半上岸了~

第一次落船~都覺得幾好玩~
有好多唔同設施俾乘客享用!
真係唔會覺得悶…

2 則留言:

  1. 我都未去過呢D郵輪玩,成日感覺會好悶~~
    不過聽完你介紹~又好似OKAY~~有機會都可以一試!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔賭真係會覺得悶架…
      不過兩日一夜就唔會既…
      加上又未去過~感覺好新鮮~

      刪除