2014年7月7日 星期一

生活鎖碎事

係一星期既開始…プンプン
今個星期要返足五日呀
黎緊啲賽事又要四點先開波…
點睇呢?

放工後約了HusB一起去買餸
ラブラブ
已決定超簡單既晚餐…
由HusB下廚
我今日負責洗碗
還招呼了RUBI來晚飯…
晚餐有芥蘭及墨丸白菜豬肉餃烏冬…音譜

飯後生果有我喜歡既金車厘子
ドキドキ
 
好甜又好味正呀…
還勞煩RUBI攞磅回家給Daddy&Mami品嚐

每次看到金車厘子就讓我想到一件趣事

話說有客人拎了金車厘子來請一位同事食…
但同事讓我看看後說:拎啲未熟既車厘子來叫我請大家食有冇搞錯
メラメラ
然後就掉左落垃圾桶了…
我叫都叫唔住…ショック!
真係勁爆笑ドキドキ

沒有留言:

張貼留言