2014年7月16日 星期三

自家煮 - 玫瑰露煮大蜆

今晚決定在家煮飯仔
放工後去街市買餸
想煮一餐較為日式少少既晚餐

心血來潮想試下整清酒煮花甲
既然想就要去實行啦
不過去到海鮮檔啲花甲已售罄
唯有就改為買大蜆
最多咪變成清酒煮大蜆
之但係屋企又沒有清酒
就試下用玫瑰露啦
醉既酒料理我就最鐘意玫瑰露因為夠香
就係咁左改右改就由清酒煮花甲改為玫瑰露煮大蜆
第一次試煮比我想像中簡單
原來真係唔難架

玫瑰露煮大蜆

材料:大蜆一斤
            蒜蓉泥
            葱
            清雞湯 250ml
            玫瑰露 適量

將大蜆洗乾淨再開一盤清水加少少鹽浸佢地半粒鐘左右俾佢地吐沙
然後將蒜蓉泥同葱爆一爆加入大蜆再落清雞湯(因為清雞湯比較咸所以我加左啲水)
中火煮到大蜆開口就熄火加少少玫瑰露蓋住焗兩分鐘左右完成

 
玫瑰露酒味重所以我加左我認為適當既份量
以免酒味過重蓋過大蜆既鮮味
不過真係極香
同埋我覺得原來用玫瑰露都好好味比清酒更惹味…
相信加埋洋葱索埋啲汁應該仲正

開餐喇

1 則留言: