2014年7月23日 星期三

自家煮 - 翠玉瓜炒豬頸肉

今日天氣真係勁熱…晴れ
放左工到街市買餸回家煮飯仔!

今晚會翻炒玫瑰露煮蜆…
但街市沒有大蜆買就改為買沙白蜆試下…
但效果真係好一般!
我覺得唔好食係因為唔夠鮮味同埋比較細隻!
所以下次如果冇大蜆我就唔會整了!
真係要試過先知好唔好食呀!ナイフとフォーク

另一菜式就係翠玉瓜炒豬頸肉!
今次嘗試唔睇食譜煮了…
因為感覺唔難!
首先都係將豬頸肉切片醃一醃!然後開鑊爆香蒜蓉落豬頸肉再落翠玉瓜…
不過翠玉瓜我先灼兩分鐘左右…咁落鑊就可以唔駛煮咁耐流失營養吧!
最後仲落左啲酒!上碟了~ラブラブ

味道都不錯…好成功呀!
又一餐家常便飯喇~

真係覺得好開心呀!音譜

最近真係覺得自己肥了…
我要好好KEEP FIT喇…
晚上來了鄭多燕時間!希望我可以有點恆心…
加油加油!あせる

沒有留言:

張貼留言