2014年5月30日 星期五

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 6

5/5
今日既行程係出海遊船河~船
又可以玩浮潛又有得深潛!
勁興奮呀!大堡礁等緊我地喇~ラブラブ
其實酒店尚算近碼頭!但都會有SHUTTLE BUS到酒店接送我地!
幾分鐘既車程到達碼頭~登記上船了!

大家都好遵守秩序排隊上船待派發浮潛用具及WETSUIT!

船上已經有不少遊客了~很難找到四人位!
唯有分開坐吧!しょぼん
直至船開航後~我地跟兩位台灣遊客調位!四人又可以一起坐了~
雖然是近廁所位置…但總好過分開坐!音譜

哩度既陽光真係好猛烈!晴れ
但氣溫並不是很高…
很舒服!不過落水真係有點凍…雪
著好了潛水既器材後準備探索大堡礁之旅!
今次係第一次潛水~真係好緊張!一個好好既體驗~ラブラブ!
有教練在旁都不會感到害怕!
照住教練指導落水…吸入既氧氣真係好FRESH~
最開心係落水時就俾我近距離遇見了大蘇眉!
仲俾我摸到佢添~好滑呀!好開心!クラッカー
嘩~真係好壯觀!水底既世界真係好靚~ドキドキ





啲珊瑚礁真係好大舊好近水面!
潛了約半小時就要返去了!
在上水前會有工作人員幫我地影相!
這次大蘇眉又再出現了~

真係生息不少!グッド!
上水後~真係勁想再加錢體驗多一次!
不過最後我地都係都選擇唔玩喇!
因為我地仲未去玩浮潛~
上左玻璃底船看看…看到好多好靚既珊瑚礁…仲見到有鯊魚呀!
慶幸我地沒有在潛水時遇上~要不然實嚇死我!

LUNCH有多款SALAD選擇~熱食由工作人員分配!
的確質素真係唔錯!SALAD好味呀~
這裡包早餐…午餐及下午荼!ナイフとフォーク
真係任何時間玩完都有野食落肚!
食飽飽休息一會又落水玩喇!
啲珊瑚礁真係好近水面…分分鐘可以在上面站立
能夠同大蘇眉影相…點能夠唔買返啲官方照!
雖然係明係貴架喇!但都很有意義~
最後在船上來了一個大合照就結束了船河之旅!

我地沒有搭SHUTTLE BUS回酒店~
反而慢慢地散步回去…虹
梳洗後就開始準備晚餐!
由HusB操刀煎牛扒同羊架~太好味了!ヒツジ
黎到哩邊~牛同羊是不能錯過既好東西!
又抵食又有質素~黎緊既日子真係要多吃呀!
炒菜…牛油粟米…生果!
完成晚餐後最期待當然係欣賞今日所拍攝既相片及片段!
只能說一句~GOPRO真係無得頂呀!グッド!
因為明早去激流要很早出門!
五點幾要起床了~所以都係盡早休息!
今日也真的很累了!

4 則留言:

  1. 嘩~~ 原來你們的行程上天下海, 好刺激呀~~

    回覆刪除
  2. 真係好CRAZY~同埋難得有伴可以一起玩!
    係特別開心!

    回覆刪除
  3. 請問是體驗深潛嗎?可自帶相機下水?是那間出海呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係跟REEF EXPERIENCE出海~
      會包浮潛及一次深潛體驗~
      而且有包早餐, 午餐及下午茶!
      我地有帶相機落水…而他們也沒有阻止/禁止我地!
      相信是沒有問題吧~

      刪除