2014年5月19日 星期一

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 4

3/5
在酒店預約了SHUTTLE去機場!
今日離開SYDNEY⋯這天下雨了~
我地真係好好運呢!哩三日既行程都有藍天白雲!

到內陸機場JETSTAR辦理登機手續⋯
廉航⋯我真係不喜歡!
樣樣野都要收費!行李真係好難預計⋯
已拎起部份出來手提上機!
始終都係過左磅!氣死了⋯
被罰款AUD70~ HOLY SHIT!
在澳洲經歷夏秋冬三季⋯衣物的確係太多了!

3小時左右機程到達CAIRNS~

超級好天氣~太好了!
搭的士到酒店去⋯又遇上了黑的!
不過早前跟酒店聯絡說大約AUD25-30車費左右~
他開價AUD35!點解唔係睇標收費架?
算~真係想盡快CHECK-IN~賊車都上!

我好喜歡CAIRNS!好舒服~

又多日本人~
街道也勁乾淨~超讚!
這四晚都是住MANTRA TRILOGY HOTEL~
今日開始既住宿都是4人房間~
有廳有廚房~可以煮食了!
CHECK-IN後就到附近搵野食~
去左間德國餐廳食BURGERS飲啤酒~

享受一下!
然後再慢慢地行去碼頭散步!途經有個公眾泳池!

好寫意!

接下來去NIGHT MARKET逛逛及交尾數!
什麼尾數?
接下來的3日就是我地上天下海之旅!
早前在HK已付了一半費用~交埋尾數明日就可以去玩了!
明日去跳傘⋯後日出海潛水⋯大後日去玩激流!
勁豐富呀!

CAIRNS市中心係好細⋯好快行晒⋯
勁多野食!哩度渡假真係一流!
行埋SUPERMARKET買左早餐同生果!
牛奶是每日必要既東西!真係好平呀!

晚上我地煮左出前一丁做晚餐~
仲煎左三隻荷包旦一份炒旦加料!
食飽飽早點休息~
明日一早就要出發去SKYDIVE了~
好緊張呀!

沒有留言:

張貼留言