2014年5月19日 星期一

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 3

2/5
逗留在悉尼的最後一天!明早就搭飛機去CAIRNS!ラブラブ
今日既行程就係去SYDNEY FISH MARKET~
約11:00左右到達~已迫不及待去擇海鮮了!DASH!
先去巡視一下再決定買咩好!

我最有興趣緊係澳洲龍蝦~比起香港緊係抵食!
但係都唔算好平…而且食得佢黎既話又試唔到其他海鮮!
所以轉攻輕型些既海鮮!音譜
我地買左OYSTERS…鮑魚…SCAMPI…海膽…龍蝦仔及蝦!
坐在碼頭邊享用豐富既早餐呀!ドキドキ
因時間尚早…人流不多!可以很悠閒地享受~
但始終不敢一下子打開晒所有食物!
因為啲鳥虎視眈眈的釘著它們…太可怕了!パンチ!
今日既早餐我最欣賞係海膽同SCAMPI~ 真係好好食!
AUD15一大盒海膽…

真係覺得好幸福呀!勁抵食~簡直想再買多盒來食!晴れ
SCAMPI 都好正!
的確貴得有道理!它的樣子也很可愛!眼大大的!
其餘既我就覺得好一般~

人開始越來越多~爆場了!
我地就繼續去買野食!緊係要試下FISH & CHIPS 同埋CALAMARI~

都唔錯!不過因為還是旅程既開始~不敢大吃煎炸野!

之後就買左盒大家都推介既YOGURT!
我地揀左香蕉熱情果~
因為IVY既錯誤信息導致我地買左盒大SIZE既YOGURT…
表現得最雀躍舉晒手要食呀食呀!但原來只是想試一兩啖!
另到對不好YOGURT既HusB也盡量地幫助我同RUBI完成這盒我覺得美味既YOGURTラブラブ

食飽飽就搭返車回唐人街行下PATTY'S MARKET!
行左陣都離開了~都冇合心水既東西要買!
所以都係周圍下行!睇下有咩好買~
仲去左HYDE PARK行下~

剛巧有人在舉行婚禮!又做左一陣八婆 ~

之後回唐人街買手信了!最愛既夏威夷果仁!
把手信拎回酒店後又出發周團行…
去SUPERMARKET買來了數包出前一丁預備不時之需!
華人開既SUPERMARKET太有香港既感覺了!
最後…晚餐都是決定在昨晚既泰國餐館解決~
真係又抵食又好食~
然後回酒店執行李準備明日早機飛CAIRNS!

沒有留言:

張貼留言