2014年5月18日 星期日

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 2

1/5 
今日既行程係去BLUE MOUNTAIN!
七點左右起床~
昨晚在SUPERMARKET買了面包,煙三文魚,牛奶!
在房間享受完早餐後就起程去CENTRAL STATION~
住得近都真係幾好⋯

搭08:18火車出發~
搭兩小時車程到達KATOOMBA站!
當然最好就係可以在火車上補補鐘~小休一會!
沿途上既風景都真係好靚~有點瑞士既感覺!
10:18到達~

下車時真係好凍⋯比市中心既氣溫明顯地低了7-8度~
好寒~真係有點擔心唔夠衫!

出站後~其實都會見到BLUE MOUNTAIN EXPLORER TOUR BUS!
當然是遊客既收費!
所以我地行前少少搭平民巴士!
係一條巡環線黎既~途經ECHO POINT⋯
但我地會在SCENIC WORLD落車!

買了全日任搭既PASS!
首先係搭SKYWAY⋯或許這季節係淡季~遊客不多!
我地4人包了車廂~在吊車內可以可到瀑布!

仲可以遠眺三姊妹岩!
哩度既環境真係好靚~

遠望既山谷都有藍色既薄霧!好特別呀!
然後搭RAILWAY落山~哩個好刺激⋯
好似坐過山車一樣~這纜車接近垂直的!
山下是採媒礦既地方⋯有WALKWAY俾大家行下~睇下!
之後會見到CABLEWAY就係上返山既!

因為RAILWAY太有趣了~所以我地都選擇坐一轉來回才結束藍山之旅!
搭返巡環巴士回火車站~食午餐!

好好味呀!連奶昔都好好飲!

在KATOOMBA行左一陣就搭返兩小時既火車回市中心了!
這程車~我沒有睡覺!在看風景!
日照時間獨短了~四點幾就開始天黑!
返到CENTRAL都天黑了~

回酒店拎腳架準備夜遊悉尼!
在唐人街試左帝皇餅!但我又覺得冇咩特別~好似雞旦仔!
之後當然去睇睇有咩手信可以買下!
然後又慢慢地行出去OPERA HOUSE~

夜晚又有另一返風味!

由於都累了~打算搭的士回去⋯
點知~原來真係好貴呀!起標後每一跳真係勁過心跳!
每4秒跳一毫~不論行駛中還時停燈位~
令我地覺得好似上左賊車!
最後當然未到目的地就跳車~
扮晒野話要去SUPERMARKET買野~要落車!
不過又真係走左入SUPERMARKET買野係真既~
再慢慢地行返酒店!到酒店附近既泰國餐館晚餐!
又係好好味!已經諗住明晚要翻奄喇!ラブラブ

2 則留言:

  1. 風景超靚!!!!的士真係好貴下喎~!!每4秒跳一毫!!=O=

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我懷疑自己上左賊車! wakakakakak :)

      刪除