2014年5月25日 星期日

HONEYMOON - 澳洲之旅 DAY 5

4/5
期待又緊張既上天之旅要展開了!
跳傘公司有SHUTTLE BUS接送~
8:00在酒店門口接我地去場地!
真係勁期待~在BUS上填表格簽生死狀~
每次玩到要簽生死狀既玩意總會有點驚驚地既感覺!

搭個半小時車到達場地~

但哩段時間真係得個等字!
人數的確唔少~而且每次小型飛機只載到四個客人玩~
所以都要等好多轉⋯
哩段齋等既時間都真係過得幾辛苦!
RUBI準備了EYELINER用來在手掌上寫字!

等等等⋯越等越餓!
本來都有點害怕也變得沒有感覺了~
只係想快點到我地!

等了三個半小時~終於都見到自己個名出現在熒幕上!
好了~到我地了!
我地4個都是同一組跳的~
我個INSTRUCTOR叫CARLOS~
我本想跳第二或三~可以看其他人跳先~
但最後⋯我成為了第一個跳!
IVY第二⋯RUBI第三⋯HusB最尾!


在陝少既機倉內~我感到有點恐懼!
因為原來唔會即時跟INSTUCTOR合體~
簡陋既飛機會令人感到很易出意外!
我地會跳14000呎!氣溫都越來越冷~好鬼凍!

由於跳第一⋯坐在機門旁!所以打開門就可以好快就跳了!

哩一刻感覺真係超正!
好好玩好刺激!
難以形容既興奮~
竟然會覺得唔夠喉既感覺~

之後搭返SHUTTLE BUS返酒店!
在車上派回了SKYDIVE CERT~
三小時後再到公司拿取VIDEO!
大半天都未食野~真係好肚餓!
到酒店附近食野~
FISH &CHIPS真係好想食~但3-5點係佢地既休息時間!
想食都冇辦法~於是揀左間COFFEE CAFE醫肚!
ALL DAY BREAKFAST~EGG BENEDICT~PASTA~

好豐富!
食完都六點左右了~又是周圍逛逛再去拿取VIDEO!
真係勁期待段片影成點~
亦相信係一定好醜怪!

拿到手後可以在店內欣賞!
超級搞笑~
好在有拎埋NOTEBOOK過來~
今晚在酒店可以慢慢欣賞!慢慢笑!

明日要出海了!很早就休息~
迎接明日下海之旅!

沒有留言:

張貼留言