2015年12月26日 星期六

Happy 2nd wedding anniversary @ Ocean Park

Happy Boxing Day

時間真係過得好快…
轉眼間今日就係結婚兩周年紀念日!
哩個聖誕HusB安排左好多節目俾我!
今日仲過得好充實呢…

今日相約了大表哥一家一起去Ocean Park…
剛好看到官方網有優惠!
在24日前購買全年證禮券享有九折優惠…
所以我地決定申請年票!
闊別三年既Ocean Park又多左啲新影點啦!

今日真係好多人呀!
大約十一點入樂園…
首先去水族館!
再去搵安安佳佳同埋金獅猴!

然後走到亞洲動物天地睇盈盈樂樂!

仲有小熊貓…在訓練中呢!

之後緊係去澳洲歷奇睇樹熊…

同埋袋鼠啦…終於可以見到白袋鼠一面了!

由於等待纜車人數眾多!
我地改搭海洋列車去另一邊…
首先去海洋冰室食午餐先!
然後開始刺激既機動遊戲…
亦係Benny最期待既玩意!
海賊帆…過山車…

跟住當然唔少得海洋劇場啦!
老實說轉左新主題真係嚴重乏味…
真係新不如舊!
不過今次好幸運…
終於都可以走上海獅台上指揮牠們揮手及叫!
還可在牠們身邊合照呢!
其實之前Rubi都試過呢…
如果可以好似海洋伴我心有得摸海豚就好了!

之後我地繼續去玩機動遊戲!
最後坐返纜車返正門!
再玩埋攤位遊戲!
今日真係由朝玩到晚呀…
最後由大人細路都啱既Merry Go Round作完結!
約八時離開!
再到灣仔金蘭花食泰國菜!
結束今日既動感之旅…
真係玩得好開心呀!

玩在一整天Benny同Alice都好跟我地一起玩呢!
距離又拉近了!好中意佢地呀!
其實要玩晒Ocean Park入面所有野真係一日玩唔完!
但我同Rubi由學生年票連續玩左咁多年!
真係咩都玩夠晒!
今次闊別三年再黎!
多左澳洲歷奇同新鯊魚館可以俾我睇動物!
足滿新鮮感呢…

今年渡過左一個好豐富既兩周年紀念呀!
ドキドキ Thanks HusB ドキドキ Luv U ドキドキ

沒有留言:

張貼留言