2015年12月16日 星期三

Disneyland @ 10th anniversary version

今日特地請日假來Disneyland!
因為想要同著十周年服飾既主角們影相嘛!
12:00前主角們都是著十周年服飾…
之後就會是聖誕服飾!
所以相約Rubi早點入樂園啦!

約十一點左右到了!
第一時間當然是走去搵Duffy & ShellieMay…
俾我地排埋就截龍了!真係太幸運了!
 他們實在太可愛了!

之後走去搵Donald & Daisy!
哩對情侶實在太Sweet了!
又攬攬又錫錫!羨慕死人了!
Daisy又好風騷好搞笑!

影左兩對情侶之後…
由於一點鐘有十周年慶典關係!
好多主角都截晒龍冇得影相啦…
好在重俾我搵到Goofy!
Pose王冇得頂呀!
近幾次入樂園都同佢影唔到相!
今次終於可以影相啦仲拎埋簽名呀…

然後去返城堡等十周年慶典!
會見到所主角們在城堡前跳舞架!
先會有樂團演奏!
之主角們會從巴士走落黎架喇!
我企既位置都不錯呢!
正正就是最中間既位置…
佢地會圍圈跳舞…
每個主角都會走到我面前呀!

之後我地又走到反斗奇兵大本營搵Lotso!
我地等到Lotso出黎啦!
出黎前都要整古做怪好得意呀!
如果他都有士多啤梨味就好了!
好好攬既Lotso真係好受歡迎呀…
之後我地再等埋同Jessie合照!
今日又多左三個簽名喇!
然後就離開樂園了…

魔法書房仲未重開!
唯有下次再入場睇啦…
返回娘家附近Starbucks嘆下咖啡…
真係充實喇!

沒有留言:

張貼留言