2015年12月15日 星期二

Company X'mas Dinner @ 碗屋

今年既Dept X'mas Dinner在碗屋舉行!
估唔到可以俾我地包場食過痛快…
早兩年都係分team食既…
今年就整個部門約百人一起舉行!
我地team被分配到坐吧枱…
絕對係好位置…
鐵板燒就在我地面前!
大家還在等待刺生拼盤時…
師傅見我地遲遲都未有…
就立刻炮製左煎鵝肝我地醫住肚先了!

我地絕對係食左熱食先有冷盤食呀!
有薄燒牛…鐵板蝦…元貝…
西京燒係我最愛!所以不停落單…
我食左三分份銀雪魚呀!
碗屋食物質素係很好的…

刺身新鮮…仲要厚切真係不得了呀!

最精彩既環節就緊係現金遊戲節目啦!
除在老闆外…team head們同top sales都拎出現金將彩池變得更精彩!
我們玩既係Bingo!
Bingo card每張廿蚊買得多中獎機會越大!
Part 1 
老闆抽出號碼只要直橫斜任何一樣中左都有$500!

Part 2
老闆繼續抽出號碼
今次就係外框中晒就有$1000!

Part 3 終極大獎
重新開始
老闆抽出號碼只要成張卡號碼中晒就有$10000!
分別有兩個一萬大元現金獎!
都真係咪話唔刺激呀!
大家都玩得好開心…
可惜我中唔到獎啦!

食飽飽…就回家去了!
真係替中左一萬大元同事高興呢…

沒有留言:

張貼留言