2015年12月29日 星期二

優閒迪士尼之旅

今明兩日都請左假…
剛好28-30/12所有奇妙處處通會員都可以入場!
而且仲有七折購物優惠添…
所以約埋Rubi又走左入樂園喇!

今日目標好明確!
就係要睇魔法書房同埋剛剛開放既Fairy Tale Forest!
大約11:15左右到達…
今次走去搵chip n dale影相!
十周年既裝束是不能錯過的!

鎮定了睇12:15既魔法書房…
半小時前到達已此場爆滿了!
連後補都滿…
唯有睇點半個場早點排隊啦…

行過隔離既童話園林剛好不用排隊…
直接入就可以了!

裡面有好多公主呀…
第一站就係長髮公主喇!
其實個園林係幾靚既!

第二站有白雪公主…

今日帶左阿拔來影相呀!
好可愛呀!

第三站有貝兒公主!

第四站係灰姑娘!
我最喜歡架!

去到哩個位置會有一個地方係可以同tinkerbell影相呢!
不過截左龍了!
我地冇緣合照啦…
出面既一片花園都好靚架!
阿拔又訓左响度享受架喇!

最後一站係小魚仙!


當我地走出童話園林後…
出面排晒出龍啦!
然後我地就早左成粒鐘去排隊等睇魔法書房了!
不錯既show呢!
當然就緊係唔少得Let it go…Let it go!

半小時既表演完結後我地走左去睇史迪仔!
真係好鬼爆笑架!
啱晒我哩啲乜都笑餐飽既人睇啦!

剛剛好又到飛天巡遊!
不過都冇去睇…
走左入店幫同事買左隻大Anna tsumtsum公仔!
就離開樂園了!
最新既tsumtsum頭貼紙35個人頭終於集齊了!
真係開心呀!哩次真係好鬼難儲呀!

1 則留言:

  1. Happy New Year ar~
    迪迪尼好似多左好多野玩...我都搵次入去行下先~

    回覆刪除