2014年9月18日 星期四

追風台南遊 - DAY 1

DAY 1

今次一行八人浩浩盪盪出發去高雄+墾丁四日三夜之旅!
乘搭早上十時十分飛機…
由於不願早起既關係…
於是選擇乘搭A11前往機場!


香港天朗氣清…期待台湾也是相同既天氣!
比原定集合時間早到了15分鐘~
等齊人到櫃台CHECK-IN後去左美心食早餐…
個多小時既機程就到達了!
在機場立即買了兩張上網卡…
讓大家可以在這四天內保持在線上!
然後就回民宿放下行李繼續行程~
哩晚我地會入住85大樓!
民宿距離捷運站很近都幾方便!

不過哩日既天氣很不爽…很熱呀!
短短既距離都會流汗…
入到房間不得不開行冷氣吹一吹…
放下行李休息一會就出發去第一個景點!

搭渡輪到旗津食午飯!但已經是下午三點左右了…
我地是但揀左間坐低食海鮮…
當然唔少得要買我最愛既苦瓜甘筍汁!解渴呀!
食飽飽到附近行下周圍看看~

黃昏時間終於都冇咁熱了!

之後我地又出發去夜市掃街~
腸胃出名差既我都不敢亂吃!
加上今日肚子狀況也欠佳…
的確係好多野食…可能係剛才食飽左既關係…
食慾不太強!
逐行逐行去睇下有咩好野食…
人多真係好可以試更多唔同既野食!
然後又回民宿休息…
約八點半又出發去睇下附近有咩野食~
HusB跟我一樣對夜市沒太大興趣…
他想食牛肉面!
又是是但但揀間店坐低食野…
原來去到台湾只係食同埋食同埋食…
相信我哩幾日既體重會節節上升!

沒有留言:

張貼留言