2014年8月30日 星期六

公司海鮮宴

每年公司都會舉辦海鮮宴!
大家似乎都不在乎吃什麼⋯
最重要係大抽獎環節!


放工後先去脊醫做物理治療⋯
已經做了兩次但完全未有好轉!
灰爆⋯痛到冇晒心機了⋯

今次習中頸部做治療!
希望可以快點好返啦~
醫生也說她的病人情況跟我一樣⋯
做3-4次就好返!今次已是我的第三次了!
哩排其實都在中西合壁~
沒有物理治療的日子就去做針灸~

完成治療⋯
回公司等埋同事們一起出發去海鮮宴!
上年我地部門都真係勁旺⋯

結婚既同事們都有大半中獎~
而我也不例外中了IPHONE 5S!

但最後因為缺貨折現給我!

今年有廿萬現金抽⋯真係聽到都興奮~

雖說是廿萬⋯但每次都會屈管理層再出錢抽⋯
今年仲抽埋USD~RMB~
不過咁豐富又點丫?
哩陣子我咁黑仔所以乜都抽唔到!

1 則留言:

  1. 希望你快d好番啦~~ 你上年抽到iphone已經好好彩, 今年"抖一抖"都唔緊要~~

    回覆刪除