2014年8月13日 星期三

MY BIRTHDAY

來到正日了…音譜
今日返工完全地感到好重既H0LIDAY M00D…
不過還是要打醒十二分精神…
無謂生日溜溜做錯盤影響心情!

終於都等到收工喇…
今晚HusB帶左我去THE EXCELSI0R H0NG K0NG頂樓的T0TT'S AND R00F TERRACE享用晚餐!ナイフとフォーク

環境不錯…看到整個維港景!夜の街
看著天色慢慢由黃昏變成夜晚…
加上雨停了…整個景象都好清晰!
這裡既食物我覺得比較一般…
最後還有哩個心太軟作晚餐既終結…

好開心呀!ラブラブ

原來仲有另一驚喜…クラッカー
HusB帶我來到另一個慶祝地點!
嘩~日文カラオケ!勁開心呀~
我好耐都冇唱過了…早陣子曾經提及過…
沒想到今晚可以來一個日文K之夜呀!カラオケ
還來了一個特別嘉賓~就係我既好妹妹RUBI!
原來兩個鬼鬼馬馬早就已經夾定了…
好開心呀!

勁多想唱既歌…不過太耐冇開金口了!
HusB不會唱日文歌…
這兩小時只在欣賞我倆既歌喉…
一定要悶透了!

我真係覺得好驚喜呀!好開心!ドキドキ
完全都沒有想過…
整晚都睡不著了!因為心情仍然好高漲!アップ

1 則留言:

  1. 唱日文K, 好特別的生日活動~~ 你老公同妹妹好有心思~~~

    回覆刪除