2014年9月20日 星期六

追風台南遊 - DAY 4

DAY 4

黎到旅程既最後一日了~
鳳凰打到來…
雖然雨水不算特別多但風就真係好大了…

有航機取消及延誤…
我們都係預左會有延誤~
今日好多店舖都沒有開…

退房後司機KELVIN帶左我地去食豬手!
坐大概七十分鐘車程…
其間橫風橫雨的確都幾擔心!
明明想在車上打醒十二分精神…
卻又不知不覺睡著了!
KELVIN帶我地來到食店還幫我地點了菜~
哩餐真係好豐富呀!
豬手也是非常好吃~
大家也買來豬手帶回港呢~但我沒有咁做!
雖然好惹味~
但係我覺得佢既精髓除左隻豬手外個醬汁係好好味!
不過外賣係唔會跟醬汁…所以放棄!
然後繼續車程出返高雄…

在7-11再換來兩個HELLO KITTY保溫杯!
好開心呀!
之後再去夢時代兜個圈…
俾我買到最愛既糖村了!

跟住就出發去機場~
最後等待…等待…等待…回家去!
整個旅程其實都幾開心幾好玩~
遇上了史上首次由台南吹到去台北既台風!
的確很多野都玩唔到又遊覽唔到…
不過玩左兩樣之前都冇玩過既玩意~
都好滿足了~

沒有留言:

張貼留言