2014年9月19日 星期五

追風台南遊 - DAY 2

DAY 2

我地哩個台南之旅簡直係優悠之旅…
唔會出現趕既情況!
今日我地相約左司機十一點出發去墾丁~
但因塞車既關係…
遲了大半小時才出發~

第一站司機KELVIN帶左我地去食滷肉飯!

味道都唔錯呀!
然後就出發去墾丁~
途中我地會去玩沙灘車!
不過哩段路程令到我暈晒車浪…面都青晒!
山路九曲十三湾…
台風鳳凰慢慢地迫近台灣…
下午既天氣開始變壞~還下著雨呢…
相信哩兩日都係風雨下渡過了!
到達車場…我地決定兩個人一架車~
在風雨下奔馳~

真係勁好玩~TWD1200約15分鐘!抵玩呀!
之前在澳洲也想玩…但要有駕駛執照!
我冇牌冇得玩!而且大約港幣千元左右…
原來下著雨玩係好刺激!
近尾聲時跟HusB調換位置~由我來操作!好玩好玩!

之後又繼續車程往墾丁民宿進發~
哩兩日我地會住在艾比莎渡假旅店~

很方便既民宿…約三分鐘就去到墾丁大街!
我地住在海景房~

台風來了可以唔駛淋雨睇浪~
休息一會又去食晚飯~
再去墾丁大行逛逛~
幸好…晚上沒有下雨…遊客很多很熱鬧呀!
在便利店買來了啤酒小食在旅店門外飲野吹水~
台風慢慢接近…
明日既活動也全部取消了…

沒有留言:

張貼留言