2014年12月21日 星期日

Surprise Day

Mami's Birthday

今年mami生日我地揀左The Excelsior Hong Kong 既一樓食buffet慶祝!
臨近聖誕及冬至…所以都爆場呀!
食物款式不算多…
但我覺得質素很不錯!
這裡的三文魚刺身好新鮮…
師傅給我一份入口即溶既肥美三文魚腩…
真係超好味呀!

今日明明就是mami既生日…
但主角像是落在我身上呢!
因為他們又再一次夾埋給我一個surprise了…
當我出去拎完野食回來…
只見Rubi拿著電話影著我!
誤以為她在為我拍攝…
但原來他們正在給我驚喜而我沒有發現到…
令到他們哭笑不得!
原來HusB將禮物放在我的凳上…
我沒有發現…坐了下來…
依然都唔知發生咩事!
只是我不明白為何Rubi在為我拍攝呢?
原來我真係太天真了!

收到HusB送給我的禮物…
真係好開心呀!
係iPhone 6 plus!
喜極而泣真係醜死鬼!
Rubi還送我My Melody既電話套呢…

整日都開心到不得了呀!

晚上在家中晚餐…
當然緊係要切旦糕慶祝!ケーキ
這次買來了好有christmas氣氛既birthday cake!
紫薯真係好好味呀!
今日真係搶晒mami鏡了…

我真係超開心…覺得好幸福!
因為我有一個經常給我驚喜家庭!
每一次都會令我好開心好感動而流淚…
I L0VE Y0U ALLドキドキ

沒有留言:

張貼留言