2014年12月26日 星期五

12.26一周年紀念

Happy Boxing Day

今日還是我們的一周年紀念!
Wedding Day總是好似不久之前的事~
時間過得真係好快⋯哩一年真係過得好開心~
一個什麼都不懂既溫室小花在哩一年也學習了很多!
嘗試左好多新事物⋯
好多野都要親力親為⋯
再唔可以像小女孩這麼的依賴父母了!
原來我都可以照顧自己及身邊既另一半!

當年今日我病倒了⋯
在婚禮上還失去了聲音⋯
今年我又感冒病倒了⋯真失敗!
身體不適很易疲累⋯
所以在家中休息!


一周年我地決定在家中慶祝!
由HusB處理美味既牛扒~
這晚還有我最愛既海膽!
很豐富呢!
HusB~ I LUV U

沒有留言:

張貼留言