2014年11月29日 星期六

HONG KONG DISNEYLAND

既然申請左ANNUAL PASS⋯
今日仲要係特選星期週末~
點都要相約RUBI去一趟!
其實我地既目的都只係為左同Duffy & ShellieMay影相!
機動遊戲唔會特別排隊去玩!

約1:30左右到達⋯
我見到Duffy & ShellieMay了~當然要沖埋去排隊影相啦~
可惜早就截左龍⋯而且條龍都真係好長呀!
真受歡迎!
工作人員話4:00會有ShellieMay單人影相⋯
咁唯有早點來排隊啦~
其實Mickey &Minnie都係人龍超長⋯
唔駛指意去影了!

唯有到處逛逛~
今日真係比上星期六多好多遊客呀!
見到公主冇咩人排隊~
都唔放過同睡公主Aurora影相!


Frozen都真係勁受歡迎~
同樣都是打晒蛇餅呀!
既然3:00有巡遊⋯我地又走返去Duffy & ShellieMay拍攝地方排定隊邊等邊睇!
由於位置是所有花車回家既地方⋯
所以都看得非常清楚!

終於等到主角出場了!
ShellieMay超可愛呀!

影完相就去左反斗奇兵集中營剛好Woody又出來了~
再影相!
唔知點解有得同角色影相係一件好開心既事!
之後去左灰熊山谷~
又咁剛剛好遇上Chip & Dale~

太美妙了!

最後當然又係去SHOP購物~
但係想要買既都已被清空⋯好似擠提!
最後都可以買到心頭好!
So Nice!可愛既Duffy又被帶回家了!

約6:30左右離開回娘家Dinner!
我說想食雞煲~Daddy就煮俾我食!
真係好幸福呀!

沒有留言:

張貼留言