2014年11月20日 星期四

3日2夜澳門遊 ①

9天假期第二彈 〉3日2夜澳門遊 

18/11/2014
我地選擇左在格蘭披治大賽車翌日才出發…
一來旅客會減退了!兩來不怕遇上大塞車情況!
今次我地揀左大倉酒店住兩晚~
一間日式而且比較簡約既酒店!
平均HKD1,600一晚…其實都真係幾貴…
這次透過AGODA訂酒店然後用了金光飛航既優惠HKD265來回船票!
比我在明星查詢平左HKD400…慳下來的可以用作娛樂費了!

搭12:00船出發…
平日過大海真係舒服好多~輕輕鬆鬆就過關了!
上了GALAXY SHUTTLE BUS到達銀河…
因未夠CHECK-IN所以到附近官也街搵食~
好想食豬扒包同葡撻!經過大利來記沒有開…
於是到新好利食~熱辣辣葡撻好好味呀!
加上又肚餓…其實食咩我都覺得好味架~
醫肚後回酒店CHECK-IN~
房間的確比我想像中的更簡約~沒什麼特別!

放低行李後休息一會去參觀酒店設施!

就出發去新馬路食添發碗仔翅呀!
當然唔少得去最香買杏仁餅!
之後行左去大三巴…

今晚HusB相約了好友一起到聯記粥品打邊爐…
時間非常充裕讓我地四圍逛…慢慢行去…
沿途上看到好多旅遊書都有介紹既美食呢~
用了個多小時到達目的地…但係…今日竟然係休息!
如是者要改地方了…搭33號巴士往16浦斜對面也有一間順德粥底火鍋~
今晚一行五人整整享用晚餐!

晚上既GALAXY真係幾靚…

雖然外表都真係幾土豪~
HusB跟友人飲野吹水!我就在酒店房享用泡泡浴~
剛才買來了滴露好好消毒一下個浴缸!
行左成日真係好累了~

浸泡泡浴真係好舒服呀!

沒有留言:

張貼留言