2014年3月20日 星期四

DINNER WIV EMILY

今晚約左EMILY在TST DINNER!
是晚在BRICK LANE享用晚餐!
今次係我地第二次光顧了⋯
今次我地都係佳返相同既位置~
同樣地都有點了ALL DAY BREAKFAST~
不過今次要左個PARMA HAM CARBONARA!
仲點左杯CH0C0LATE & M0CHA!

整體來說食物質素的確係唔錯既!

不過我地主要都係傾計~
坐在S0FA位舒服到不經不覺就傾到接近10:00⋯
快樂不知時日過~
真係開心~
咩都講一餐!
今日既話題出現了煮野食呀!真係犀利~
的確未做人妻時廚房哩個神聖地方真係無乜興趣去朝聖!
依家可以煮到餐飯真係有好大既進步呢~音譜
其實都唔係唔識⋯只係唔做姐!

4 則留言:

  1. YEAH!!
    可惜今次我地無合照~下次一定要啊~~~

    回覆刪除
  2. 絕對要~我地要搵啲又坐得舒服又光既地方先得呀!

    回覆刪除
  3. TST? 近我wo...等我下次去下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀~佢啲野食真係唔錯~最重要三五知己聚會傾計又唔會俾人催交枱!

      刪除