2014年3月2日 星期日

家族BBQ

今日HusB去滑水…
而我就去左石澳一行十二人既家族BBQ!
今早起來天氣還不錯…有點陽光!
入到石澳天陰陰了…
過左一陣仲落雨添…
不過完全無阻我地既BBQ!
因為我地係在有瓦遮頭既地方燒野食~
每次BBQ我地都係選擇哩個指定位置!

今日真係勁多人影婚紗照…
回想起…
原來上年既三月都係我影PRE-WEDDING既時間呢!
咁就一年了…時間過得勁快!

由一點燒到大約五點…
落住毛毛細雨又返風真係越坐越凍…

對住個火爐都寒呀!
之後就去翠苑食甜品~
寒寒地…薑汁撞奶可以暖下胃真係舒服又好味呀!
晚上在娘家晚飯…
週末就這樣完結了…

2 則留言:

  1. 一家人一齊燒嘢食好開心, 而且石澳風景好好~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀~一家人聚在一起真係好開心!

      刪除