2014年3月26日 星期三

三蛋叉燒飯

唔經唔覺就三個月了~
HusB打敗仗⋯唔舒服~
喉嚨痕⋯咳!
應該係俾我傳染了⋯
這三個月來~
我幫襯左唔少次醫生!但真係唔想不停食藥⋯
即使依家仍然覺得喉嚨唔係好舒服~
都係飲多啲水~介食熱氣野(的確好難)
最重要都係多做運動!

唔做運動點得丫⋯
我今日既午餐膽固醇真係唔少野呀!
三蛋叉燒飯!

係就係好好味⋯不過今晚要努力跳返PART鄭多燕消耗返呀!

今日整左個輕型晚餐!
餃子烏冬+菜!
清清淡淡既一餐~

2 則留言:

  1. 你要快D好返呀~清晒D討厭既感冒菌~~
    準備下個月出發HONEYMOON:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要呀~我地兩個係咁交叉感染⋯
      我好返啲就到佢⋯之後又傳染返我!
      好討厭!

      刪除